شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

بیکاری و ناکارآمدی اقتصاد کشور، حاصل ضعف مدیریتی است/ خیابانی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری می‌شود

مهم ترین اخبار شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

بیکاری و ناکارآمدی اقتصاد کشور، حاصل ضعف مدیریتی است/ خیابانی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

*بیکاری و ناکارآمدی اقتصاد کشور حاصل ضعف مدیریتی است

محمدباقر قالیباف شهردار تهران با بیان اینکه بزرگترین دغدغه مسئولان باید حل مشکل بیکاری باشد،گفت: در 12 سال گذشته و از زمانی که مسئولیت و مدیریت شهر تهران را پذیرفتم اقدام جهادی خود را از همین منطقه 19 آغاز کردم و امروز هم که روزهای پایانی مدیریت شهری خود را پشت سر می‌گذارم به طور اتفاقی گذرم به این منطقه افتاده است.

وی گفت: باید مشکل بیکاری را حل کرد، چرا که بیکاری زمینه فساد و اعتیاد را فراهم می‌کند و باعث تاخیر در ازدواج جوانان می‌شود.

قالیباف افزود: اگر دلسوز کشور هستیم، سلیقه و جناح مهم نیست و باید به میدان بیاییم و مشکلات را رفع کنیم و در حال حاضر این ظرفیت در کشور برای کار کردن فراهم است و ایران منابع مالی مناسبی دارد و در این راستا باید به جوانان اعتماد کنیم.

*خیابانی به نام مریم میرزاخانی نامگذاری می‌شود

بابک نگاهداری رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از ارائه پیشنهادات اجرایی درخصوص نامگذاری یکی از اماکن و خیابان های شهر تهران به نام دانشمند ایرانی، مریم میرزاخانی به شورای شهر تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه خبر درگذشت مریم میرزاخانی جامعه علمی و پژوهشی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: افتخار کسب مدال فیلدز (برترین جایزه جهانی تخصصی در حوزه علوم ریاضی)، به عنوان تنها ایرانی کسب کننده این مقام، زمینه این مهم را فراهم می کند که با حفظ یاد و خاطره ایشان، پیشرفت های اخیر کشور در حوزه علوم و فناوری،که حاصل تلاش های دلسوزانه جامعه علمی و پژوهشی کشور بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در حافظه شهروندان ثبت و ماندگار شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارآفرین
۰۳:۱۲ ۳۱ تير ۱۳۹۶
سلام تا قوانین حمایتی جهت کارآفریننان در مقابل تخلفات کارگری یصورت شفاف وضع و اجرا نشود مسلما بیکاری هم ادامه خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۶
آخه چرا نمیفهمید بابا دیوونه شدیم ازبس بیکار موندیم و نتونستیم تشکیل خانواده بدیم !!!
بخدا حق این جوانان تحصیلکرده این نیست که بعد از بیست سال تحصیلو خدمت سربازی بیکارو مجرد و بی پول سرگردان بمونن، مگه مسلمان نیستید چرا کاری نمیکنید ؟؟؟
اگر نمیتونید چرا میایید رئیس جمهور میشید
پیر شدیم بخدا سنمون 35 شد
Iran (Islamic Republic of)
آملی
۱۶:۳۰ ۳۰ تير ۱۳۹۶
بله...بنظرم کار بسیار لازم و شایسته ای است که نام و یاد زنده یاد پروفسور میرزاخانی را زندهنگه داریم...

روحش شاد
آخرین اخبار