حسین فردرو تهیه‌کننده درباره ساخت برنامه‌های تلویزیونی از جمله «مسابقه فامیلی» سخن گفت.

حسین فردرو تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسابقه تلویزیونی «فامیلی» گفت: به نظر من، جذابیت مسابقه به طراحی دکور و جوایز آن است.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دسیسه» تصریح کرد: ساده‌پسندی در قرعه‌کشی (شانسی) موجب می‌شود تا آن پروژه شکست بخورد و من به عنوان یک تهیه‌کننده همیشه سعی می‌کنم تا برنده نهایی مسابقه، لیاقت آن جایزه را داشته باشد به دلیل اینکه مردم جامعه ما آرمانی و ایدئولوژیکی هستند و لزوما برای این مسائل ما باید جوابگوی آنها باشیم. علاوه بر این موارد با انتخاب درست برنده به گونه‌ای همه را به «تلاش کردن برای هدف» تشویق می‌کنیم و امیدوارم این اتفاق روزی همگانی شود.

تهیه کننده «مسابقه فامیلی» بیان کرد: چند ساختار اصلی در برنامه‌سازی برنامه‌های تلویزیونی شامل مسابقه، سریال، فیلم سینمایی و ... داریم که بر اساس اینکه تا چه حد مخاطب‌پسند است، ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من، برنامه کودک ویژگی‌هایی دارد که بیننده بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

فردرو در پایان خاطرنشان کرد: ما در بخش ساخت مسابقه ضعف‌هایی داشتیم که خوشبختانه در حال حاضر بخشی از آن از سوی مدیران شناسایی شد و در حال برطرف کردن آن هستند.

 

انتهای پیام/

گفتگو با تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی فامیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار