فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اکنون زمان مماشات و تعارف نیست زمان ایستادگی در مقابل استکبار و دفاع از انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان سردار ابو حمزه در آیین تودیع و معارفه   فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان ضمن خیر مقدم و سپاس از سردار نوری  ظرفیت های استان کرمان را چنین بیان کرد: 1. مردمی متعهد، انقلابی، متدین، ولایی، مهربان ، دلسوز ودوست داشتنی است.


2. وجود چهره هایی بسیار تأثیر گذار و اثر گذار در این استان از خانواده ها ی گرانقدر شهدا، جانبازان ، ایثارگران و پیشکسوتان که تجلی و تبلور آن در کنار 7 هزار شهید ، حاج قاسم سلیمانی را داریم و سردار مارانی است. این ها پرورش یافته این خطه است و خار چشم دشمنان استکبار است و تسکین مؤ منین است.


3. نخبگان ، فرزانگان و فرهیختگان در عرصه های گوناگون که در سطح کشورمتبلور شده اند.


4. در عرصه های کشاورزی ، صنعت و معدن و خدمات ظرفیت های بسیار عظیمی را در دل خود جای داده است و مهم تر از این مدیران و شخصیت هایی که چهره های ولایی گوناگون پرورش پیدا کرده اند.


وی در ادامه تصریح کرد: رهبری 4 بار فرمودند : همه مسئولین از رأس تا ذیل همه نوکر مردم هستندو هیچ شأنی بر ای مسئولیتی به جز نوکری مردم رشید وفداکار و مخلص نیست. شأن مادر جایگاه مسئولیت نوکری وخدمت گزاری است. ما چه باید بکنیم که بتوانیم نوکر ی کنیم . حضرت علی (ع) همه مسئولان خادم مردم هستند .

 فرمانده جدید سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اولین و مهم ترین نکته این است که همه مسئولین تحت ولایت حرکت کنیم و همه مسئولین انقلابی بمانیم و فکر کنیم و عمل کنیم.


سردار ابوحمزه گفت: الآن زمان مماشات و تعارف نیست زمان ایستادگی در مقابل استکبار و دفاع از انقلاب است و به دولت دوازدهم توصیه می کنم که باید کابینه ای را انتخاب کنند که انقلابی بمانند ، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند.

وی افزود: اگر دولتمردان به این بیان رهبری عمل کردند موفق خواهند بود و مدیرت جهادی، انقلابی، ایجاد تحول، ایجاد تعالی در حیطه مسئولیت و فعالیت لازم است.

سردار ابوحمزه افزود: رهبری 6 ویژگی را برای کار مشخص کردند: 1. کار، 2.. تلاش، 3. محاسبه با خدا، 4. علم ، تدبیر 6. درات . را برای مدیرت مشخص کردند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم این ظرفیت ها را نقد کنیم تنها راهش اطاعت از ولی امر ، امام جامعه و هدایت گر مسلمانان عالم است.

 

انتهای پیام/س

اکنون زمان مماشات و تعارف نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
زنده باد بزرگمردان ایران
آخرین اخبار