رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از شرکت۴۰۰ بازیکن در تست انتخابی رده‌های مختلف سنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران در حاشیه مراسم پایانی تست گیری انتخابی رده‌های سنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: این تست گیری انتخابی یکی از کم سابقه‌ترین تست‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در چند سال اخیر بوده است.


محمد حبیبی نژاد افزود: حضور بازیکنان بومی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استان‌های همجوار بانک اطلاعاتی بسیار خوبی از بازیکنان مستعد در رده‌های سنی امید و جوانان را در اختیار ما قرار داده که از این ظرفیت می‌توان برای همه‌ی تیم‌های شهرستانی نیز بهره برد.


وی هدف از برگزاری این تست انتخابی را ایجاد فرصتی برابر برای همه فرزندان منطقه دانست و ادامه داد: شرکت کردن این تعداد علاقمند در تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نشان از اعتبار ورزش نفت در منطقه جنوب دارد.


رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: بازیکنان منتخب تست رده‌های سنی از سوی سرمربی طی فراخوانی برای حضور در تمرینات دعوت خواهند شد.

 

انتهای پیام/د

شرکت 400بازیکن در تست تیم نفت وگاز گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.