دروازه بان تیم ماشین سازی تبریز گفت:مطمئن هستم که رسول خطیبی دوباره می تواند این تیم را به لیگ برتر بازگرداند.

مسعود همامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت:پس از بررسی تمام جوانب تصمیم گرفتم به تیم ماشین سازی بیایم و خوشبختانه از این انتخابی که کرده ام رضایت دارم و با توجه به توانایی هایی که در شخص رسول خطیبی سراغ دارم مطمئنم که او می تواند دوباره این تیم را به لیگ برتر بازگرداند.از طرفی فشردگی مسابقات لیگ آزادگان از لیگ برتر به مراتب دشوارتر است و همین امر کار ما را برای صعود به لیگ برتر سخت تر می کند.

او ادامه داد:هدف امسال تیم ماشین سازی قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر است البته دیگر تیم ها در این مدت بیکار ننشسته اند و تمام سعی و تلاش شان این است که بتوانند با جذب بازیکنان خوب و تاثیر گذار هر طور شده به لیگ برتر صعود کنند.

وی در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ماشین سازی در اردوی تدارکاتی تهران اظهار داشت:با اینکه تمریناتمان را دیر شروع کردیم ولی در طول این مدت توانستیم دیدارهای خوبی را مقابل تیم های لیگ برتری سیاه جامگان و نفت تهران انجام دهیم و مطمئنا برگزاری این مسابقات پیش از شروع فصل می تواند باعث هماهنگ تر شدن بازیکنان تیم شود.امروز هم قرار است یک دیدار تدارکاتی دیگر را مقابل سپید رود رشت انجام دهیم.همچنین باید بگویم خوشبختانه ما بازیکنان خوبی داریم و در صورتی که اتفاقات غیر فوتبالی رخ ندهد می توانیم بازهم به لیگ برتر صعود کنیم.

همامی در پایان درباره جدایی اش از تیم سیاه جامگان گفت:به هر حال عدم توافق مالی باعث شد تا در فصل جدید از این تیم جداشوم.در حال حاضر بیش از 75 درصد مطالبات فصل گذشته ام از سیاه جامگان باقی مانده است. با وجود اینکه از چند تیم لیگ یکی پیشنهاداتی داشتم اما ترجیح دادم به تیم ماشین سازی بیایم.

انتهای پیام/

همامی:عدم توافق مالی باعث جدایی ام از سیاه جامگان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار