تردد خودروها در محورهای مواصلاتی از طریق 87 دستگاه دوربین ثابت و سیار، کنترل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با آغاز سفرها در فصل تابستان،  کنترل تردد یکی از ماموریت های مهم پلیس قلمداد می شود .

وی با اشاره به اینکه 87 دوربین ثابت و سیار تردد خودروها را در محورهای مواصلاتی کنترل می کنند افزود: 45 تیم خودرویی به صورت محسوس و 2 تیم نیز به صورت نامحسوس نسبت به رصد جاده ها اقدام میکنند.

سرهنگ بدری با اشاره به نصب 10 عدد دوربین کنترل سرعت ثابت جاده ای در محور های اصلی، افزود: از هفده دوربین نظارت تصویری وضعیت جوی و کلی ترافیکی،  نیز برای ثبت رخدادهای خاص نیز استفاده می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: تعداد 30 دوربین کنترل سرعت متحرک برای ثبت تخلفات رانندگی هم در اختیار تیم های گشتی پلیس راه استان قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به بکارگیری تعداد 10 تیم انتظامی در حاشیه محور های اصلی تا پایان طرح ترافیک، اظهار کرد: تعداد دوازده ایستگاه پلیس در طول محور های اصلی، بر نقاط حادثه خیز نظارت می کنند.

سرهنگ بدری گفت : 6 پاسگاه پلیس راه وظیفه هدایت و کنترل ترافیکی تیم های گشتی را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان از بکارگیری تعداد یکصد و 40 نفر در طول طرح ترافیکی تابستانی برای رفاه حال مسافران و شهروندان عزیز خبر داد.

انتهای پیام/ط

کنترل محسوس و نامحسوس درجاده های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.