قهرمان رقابت های دو 100 متر رقابت های آسیایی گفت: قصد دارم نسبت به دوره قبلی رقابت های جهانی عملکرد بهتری ثبت کنم و به فینال مسابقات لندن برسم.

حسن تفتیان در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: قصد داشتم با کسب روادید ترکیه، تمرینات آماده سازی ام را زیر نظر اوتانون گای در این کشور پیگیری کنم اما چنین امری محقق نشد. به همین دلیل تمریناتم را در ورزشگاه امام رضا(ع) که بهترین پیست ایران را دارد، انجام می دهم.

او ادامه داد: با توجه به آمادگی حریفانم در مسابقات قهرمانی آسیا و شرایط آب و هوایی اودیشا هندوستان، پس از کسب مدال طلای این رقابت ها نیاز به ریکاوری داشتم اما به تازگی دور جدید تمریناتم را آغاز کرده ام و امیدوارم تا رقابت های جهانی لندن به آمادگی کافی دست یابم و نتیجه خوبی بگیرم.

تفتیان با اشاره به اینکه قصد دارد در لندن عملکرد بهتری نسبت به دوره قبلی رقابت های جهانی ثبت کند، اظهار داشت: تمام تلاشم را به کار می گیرم تا به فینال ماده 100 متر رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان صعود کنم اما باید ببینیم در آن مسابقات شرایط به چه شکلی پیش می رود.

قهرمان دو 100 متر رقابت های قهرمانی آسیا درباره احتمال خداحافظی اوسین بولت از دنیای ورزش پس از اتمام مسابقات لندن بیان کرد: بولت جزء سوپراستارهای ورزش است و خداحافظی اش مرا خوشحال نمی کند. حضور او منجر به افزایش کیفیت مسابقات مختلف و توجه بیشتر مخاطبان به دو و میدانی می شود. به تازگی وارد عرصه مسابقات جهانی شده ام و علاقه داشتم چند بار با بولت روی پیست بروم اما امیدوارم در آخرین مسابقه این دونده جامائیکایی نتایج خوبی کسب کنم تا رقابت های لندن برای ما به خاطره ای شیرین تبدیل شود.

تفتیان درباره غیبت خود در مسابقات دایموند لیگ فرانسه گفت: اوسین بولت هم قرار است در این مسابقه شرکت کند اما به دلیل اینکه نتوانستم روادید فرانسه را کسب کنم، حضور در مسابقات معتبر دایموند لیگ را از دست دادم.

رکودددار دوی سرعت ایران درباره ارزیابی اش از نتایج دو و میدانی کاران کشورمان در مسابقات جهانی تصریح کرد: در کنار احسان حدادی که مدال مسابقات جهانی و المپیک را در کارنامه دارد، تمام دو و میدانی کاران ایرانی که در مسابقات لندن شرکت می کنند، قهرمان آسیا هستند و امیدوارم با اثبات شایستگی هایشان در رقابت های جهانی هم به اهداف خود دست یابند.

انتهای پیام/

نظر تفتیان درباره اوسین بولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار