رئیس جمهور آمریکا به انتشار خبر ملاقات دوم خود با پوتین در حاشیه نشست گروه بیست واکنش نشان داد.

انتقاد شدید ترامپ از رسانه‌ها به دلیل دروغ‌پردازی درباره‌ی ملاقات سری او با پوتینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه از رسانه‌های این کشور به دلیل پوشش دادن دیدار دومش با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در حاشیه نشست گروه 20 در هامبورگ انتقاد کرد. روزنامه هیل اوایل روز چهارشنبه گزارش داد روسای جمهور آمریکا و روسیه علاوه بر جلسه ای که در نشست 20 داشتند و پوشش داده شد یک دیدار محرمانه نیز در حاشیه آن داشته‌اند.

«ایان برمر» رئیس شرکت مشاوره‌ای «Eurasia Group» در مصاحبه با هیل درباره دیدار محرمانه ترامپ و پوتین گفت این دیدار زمانی صورت گرفت که سران کشورهای شرکت کننده در نشست گروه 20 برای شام حاضر شده بودند و به مدت 1 ساعت به طول انجامید.

ترامپ در واکنش به این خبر در صفحه توییتر خود نوشت: «داستان‌پردازی دروغین درباره ملاقات سری با پوتین بیمارگونه است. صدراعظم آلمان تمام سران گروه بیست را به همراه همسرانشان دعوت کرده بود و رسانه‌ها از این موضوع مطلع بودند! سطح دروغ‌پردازی خبرگزاری‌ها بیشتر و بیشتر شده. حتی شامی که برای 20 نفر از سران برتر جهان ترتیب داده شده بود به شکلی بدبینانه پوشش داده می‌شود».

یک مقام کاخ سفید این ادعای رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت ترامپ و پوتین فقط یک مکالمه ی مختصر بعد از یک شام رسمی داشتند. از زمانی که ترامپ کار خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا را آغاز کرده است رسانه ها او را به ارتباط با کرملین متهم کرده‌اند. او بارها این اتهام را رد کرده و این رسانه‌ها را دروغین توصیف کرده است.

انتهای پیام/

ترامپ دیدار محرمانه با پوتین را تکذیب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار