تیم دومیدانی خرمشهر در مسابقات دانش آموزان پسر کشور عنوان قهرمانی راکسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عنبری مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: تیم دومیدانی خرمشهر به نمایندگی از استان در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور در کردستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

عبدالحافظ عنبری افزود: کانون دو و میدانی دانش آموزی خرمشهر در سی و چهارمین دوره مسابقات دانش آموزان پسر کشور به میزبانی کردستان با کسب پنج مدال انفرادی و یک مدال تیمی و احتساب امتیارات کسب شده به عنوان قهرمانی دست یافت.

وی از کسب مدال طلای تیمی در بخش رله خبر داد و افزود: علاوه بر این مقام نخست تیمی، خرمشهر موفق به کسب چهار مقام دوم و یک مقام سوم نیز شد.

عنبری ادامه داد: سامان عباسی در پرتاب وزنه و دوی 100 متر موفق به کسب دو مقام دومی شد، علی واحدی اصل در پرش ارتفاع و مرتضی ترکان در دوی 800 متر نیز مقام دوم را کسب کردند و ارسام اسدی در پنجگانه به مقام سوم دست یافت.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر با بیان اینکه کسب عنوان قهرمانی برای خوزستان با احتساب دارندگان مقام های اول تا ششم انجام شده است، افزود: علی واحدی اصل در پرش طول به مقام چهارم، محمد امین حمداوی در دوی 60 متر پنجم، محمد علی کاظم پور در دوی 100 متر و 200 متر به مقام پنجم و محمدرضا اموری نیز در سه کیلومتر پیاده روی به مقام ششم دست یافتند.

وی در ادامه گفت: در این دور از مسابقات محمد حسین پور به عنوان مربی و مسعود توسلیان به عنوان سرپرست، تیم را همراهی می کردند.

سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی دانش آموزان پسر سراسر کشور با رقابت 290 دانش آموز پسر دوره ابتدایی در قالب 26 تیم در ورزشگاه 22 گولان سنندج برگزار شد.

انتهای پیام /د

کسب مدال طلای تیمی در بخش رله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید سهیل ثابت علی زاده
۲۰:۵۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خب سلام و خسته نباشین خدمت عزیزان. همه ی رفیقام رو نوشتین حتی اسم مربیم رو نوشتیم رفیقم محمد علی کاظم پور و مربی من اقای مسعود توسلیان هست و من نیز کسب رتبه ی ۳ پرتاب دیسک شدم چرا اسم منو ننوشتین. سید سهیل ثابت علی زاده هستم.
متولد ۸۵ خرمشهر و در باشگاه حجاب تمرین می کنم .