کشته شدن غیرنظامیان سوری در حمله هوایی ائتلاف آمریکا به شرق دیر الزور

حمله هوایی ائتلاف آمریکا به شرق دیر الزور ،منجر به کشته شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سانا ،‌ هواپیماهای نیروهای به اصطلاح ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا جنایتی جدید علیه غیر نظامیان سوری در شرق این کشور مرتکب شده و تعدادی غیر نظامی را در شهرک الکشکیه در حومه شرقی دیر الزور به شهادت رساندند.

منابع محلی و رسانه ای سوریه اعلام کردند جنگنده های این ائتلاف خانه های غیر نظامیان را در شهرک الکشکیه در کرانه شرقی رود فرات را هدف قرار دادند.

این منابع افزودند: بر اثر بمباران شهرک الکشکیه از توابع شهر هجین واقع در منطقه البوکمال تعدادی از غیر نظامیان شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند و خسارات زیادی به خانه ها و اموال مردم وارد شد.

جنگنده های ائتلاف آمریکایی در جنایت های روزهای 27 ، 28 و 29 ژوئن گذشته (‌ 6 ، 7 و 8 تیر ) شهرک الصور ،روستای الدبلان و شهر المیادین در حومه شهر دیر الزور را بمباران کردند که  بیش از 90 غیر نظامی از جمله تعداد زیادی زن و کودک شهید و ده ها شهروند سوری دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا همچنین در تاریخ نهم ژوئن ( 19 خرداد )  مناطق غربی شهر رقه و منطقه ای بین دو محله المشلب و الصناعه و محله السباهی را با بمب های ممنوعه حاوی فسفور سفید هدف قرار دادند که به شهادت 17 غیر نظامی سوری در این مناطق منجر شد.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار