سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف از افزایش 3برابری اعتبار وام اشتغال بهزیستی خبر داد .

رضا حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی خوسف در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  گفت : اعتبار اشتغال بهزیستی نسبت به سال گذشته ۳برابر رشد داشته است که این اعتبار در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت
وی افزود: وام های اشتغال در قالب توانمند سازی جامعه هدف پرداخت می شود و ایجاد اشتغال پایدار هدف مورد نظر است .
سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت : بدون مشارکت عموم مردم ، بهزیستی و هیچ دستگاهی نمی تواند به اهداف خود برسد.
رضا حسینی مقدم از بستر خدمت رسانی غیر حضوری در بهزیستی خوسف خبر داد و گفت:با ایجاد سامانه پیامکی و تلفن پیغام گیر جامعه هدف و عموم مردم می توانند مسائل کاری خود را در تمامی ساعات شبانه روز مطرح کنند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری به آنها اطلاع داده خواهد شد .
سرپرست اداره بهزیستی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی از قبل تولد فرد آغاز می شود افزود: مشاوره ژنتیک،تلفن گویای۱۴۸۰،۱۲۳و... از جمله خدمات بهزیستی است و از عموم مردم میخواهیم از این خدمات نهایت استفاده را ببرند زیرا دولت برای ایجاد این بستر هزینه های زیادی کرده است.
وی با اشاره بر افزایش اعتبارات در تمامی حوزه ها با ارائه عملکرد سال ۹۵ و برنامه های سال۹۶ افزود : طرح ملی صدقه سفر، تهیه شناسنامه سالمندان شهرستان،واگذاری زمین به مهدهای روستایی و شهری جهت ایجاد پایداری مهدها ایجاد یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برای اولین بار در شهرستان خوسف بخشی از برنامه های این نهاد در سال 96 است.
انتهای پیام/ک


ایجاد اشتغال پایدار هدف پرداخت وام های بهزیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار