نجفی، از شناسایی عاملان حریق در شهرستان کوهدشت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شیرزاد نجفی، مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: هر فردی که اقدام به تخریب اراضی ملی، قطع جنگل‎ها، آتش‎سوزی، بوته‌سوزی، کت درختان، حمل غیرمجاز ذغال در عرصه‎های ملی به‎صورت عمدی و غیرعمدی کنند از طرف دستگاه قضایی مجازات خواهد شد.

وی افزود: چهار پنج نفر از متخلفین عرصه‎های منابع طبیعی کوهدشت که به‎صورت عمدی اقدام به آتش‎سوزی کردند شناسایی و دستگیر شدند. خاطیان برای بازجویی و تشکیل پرونده به دادگستری استان معرفی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان گفت: خوشبختانه حریق در کوهدشت با حضور به موقع مردم، نیروهای بسیج و منابع طبیعی استان به طور کامل اطفاء شد.

وی در ادامه گفت: خاطیان به طور عمد در چهار نقطه مبادرت به ایجاد حریق کردند. 90 درصد آتش‎سوزی‎ها در عرصه‎های منابع طبیعی و جنگلی عمدی است.

مدیرکل منابع طبیعی لرستان هشدار داد: متخلفین عرصه‎های منابع طبیعی بدانند که نیروهای این اداره کل با حمایت بی‎نظیر دستگاه قضایی به‎صورت شبانه‎روزی در مناطق جنگلی استان حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تجاوز و قطع جنگل‎ها با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د


دستگیری عاملان حریق در جنگل های کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.