۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان شهرستان مهر اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مُهر گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه‌ای که بین این فرمانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز منعقد شد، به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص یافت.


وی افزود: از این رقم ۳۰ میلیارد ریال آن از محل سه درصد درآمد نفت و گاز این فرمانداری و ۸۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز تامین شده است.


موسوی ازمسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا برای ساخت بیمارستان دوم شهر مُهر که در سفر اردیبهشت ماه سال ۹۴ رئیس جمهوری به استان فارس مصوب شد و وزیر بهداشت در جمع مردم این شهرستان برای عملیاتی شدن آن قول مساعد داد، اقدام کنند.


عبدالرسول همتی مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور شبکه‌های بهداشت و درمان استان فارس نیز گفت: ساختمان الحاقی بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر مهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از سوی این دانشگاه در دست احداث است و تا پایان سال ۹۶ تکمیل می‌شود و افتتاح می‌شود.


همتی اظهار داشت: این ساختمان الحاقی شامل، بخش حراحی، اتاق عمل و اورژانس بیمارستان است و با به اتمام رسیدن آن در بحث اتاق عمل جراحی این مرکز درمانی هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.


وی ادامه داد: از سال ۹۵ تا کنون در اتاق عمل بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر مُهر بیش از ۸۰۰ عمل حراحی انجام شده است.


شهرستان مُهر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است
انتهای پیام/ر

بهره برداری از بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهر مهر تا پایان سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار