معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از مصالحه ۷۶ درصد پرونده‌های قضائی ارجاعی به مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری مستقر در کلانتری‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ رضا رضایی گفت: در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۱۹۰ نفر به مراکز مشاوره و واحد‌های مددکاری کلانتری ها  مراجعه و از خدمات این مراکز استفاده کردند.

وی افزود: مراکز مشاوره و مددکاری با هدف ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی بین پلیس و مردم، شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های رفتار‌های بهنجار و بزهکاری‌ها، تلاش برای از بین بردن بستر‌های بروز معضلات اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاهسازی جامعه به منظور افزایش توانایی‌های مقابله‌ای و ایجاد فرهنگ مشاوره در بحران‌های زندگی راه اندازی شده است.

به گفته سرهنگ رضایی، کارشناسان مشاوره و مددکاری برای آموزش خانواده‌ها، ۴۶ جلسه مشاوره فعال در مدارس، مساجد و محلات برگزار کردند و به ۹۰۰ نفر در زمینه مهارت‌های زندگی آموزش دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به مرکز مشاوره و واحد‌های مددکاری کلانتری‌ها در زمینه مسائل تربیتی ، تحصیلی ، ازدواج ، خانوادگی ، مددکاری و انتظامی، به طور رایگان و به صورت حضوری و تلفنی خدمات دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

مراجعه دو هزار و ۱۹۰ نفر به واحد‌های مددکاری کلانتری ها  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.