عضو حزب موتلفه گفت: طرح تفکیک وزارتخانه‌ها باعث بروز اتفاقات عجیبی در نظام مالی و محاسباتی کشور می‌شود.

محمد کاظم انبارلویی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره طرح تفکیک وزارتخانه ها اظهار داشت: دولت پیشین ادغام وزارتخانه ها را در برنامه پنج ساله پنجم توسعه ارائه داد و و این کار بر اساس چابک سازی دولت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دولت کنونی معتقد است که وزاتخانه‌ها باید تفکیک شوند در حالی که این مسئله باید مورد بررسی های تحقیقی کارشناسان قرار گیرد و مشخص شود که اقدام دولت قبل در این رابطه صحیح بوده و یاطرح تفکیک وزارتخانه ها مورد قبول است.

انبار لویی تصریح کرد: باید منتظر بود و دید که استدلال دولت از ارائه چنین طرحی چیست ، زمانی که وزارتخانه ها ادغام شدند هزینه های بسیاری به کشور تحمیل شد و اکنون نیز با اجرایی سازی طرح تفکیک وزارتخانه‌ها مسئولیت های جدیدی تعریف می شود که باعث بروز اتفاقات عجیبی در نظام مالی و محاسباتی کشور می‌شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی بااشاره به این مسئله که تفکیک وزارتخانه‌ها بار مالی عظیمی برای کشور رقم میزند بیان کرد:دولتی‌ها می‌گویند در بودجه کشور دچار کاستی هستیم با این تفاسیر چگونه میخواهند دست به چنین اقدام خطرناکی بزنند؟

انبارلویی در پایان خاطر نشان کرد:اولین اثر زیان بار تفکیک وزارتخانه‌ها  این است که دولت بودجه لازم برای اختصاص به امور حیاتی کشور را نخواهد داشت لذا لازم است که در این باره از کارشناسان کمک گرفته و عقلانی تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

 

طرح تفکیک وزارتخانه ها چه اشکالاتی دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار