عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: بسترسازی برای تداوم اقدامات ارزشمند ادوار گذشته از اولویت‌های شورای شهر پنجم باشد.

"لاله افتخاری" عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهمترین اولویت‌های شورای شهر پنجم، اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید به حوزه خدمت خود آشنا باشند و بدانند که وظایفشان چیست.

وی ادامه داد: انتخاب شهرداری توانمند و بدور از سیاسی کاری اولویت مهمی برای اعضای شورای شهر است، مبنای و اساس چنین انتخابی باید مشکلات مردم تهران باشد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بستر سازی برای تداوم اقدامات ارزشمند دوره‌های گذشته و حرکت در جهت آن یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های اعضای شورای پنجم باشد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها در جهت حل و فصل مشکلات مردم تهران اعم از فرهنگی و اجتماعی جدی گرفته شود.

افتخاری تاکید کرد: اعضای جدید شورای شهر مجموعه خود را فقط در جهت فعالیت‌های عمرانی حرکت ندهند و  همچون اعضای شورای شهر چهارم به مسائل فرهنگی هم بپردازند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم در دوره گذشته خدمات بسیار شورای شهر و شهرداری را شاهد بودند و از نزدیک آن را لمس کردند در این دوره هم باید اعضا شورا، خدمت به مردم را مبنایی انکار ناپذیر قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: منتخبین مردم در شورای شهر مراقب باشند که خدایی ناکرده فعالیت‌هایشان سمت و سویی سیاسی پیدا نکند و خدمت به مردم به حاشیه نرود.

اعضای شورای شهر از سیاسی کاری بپرهیزند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار