قاضی پرونده دو متهم نفتی گفت: در این پرونده به دلیل تایید شدن حکم زنجانی کاری به وی نداریم و فقط برای ارائه برخی از توضیحات وی به شعبه 28 دادگاه انقلاب احضار شد.

احضار بابک زنجانی برای ارائه توضیحات به شعبه 28 دادگاه انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛قاضی مقیسه در پایان چهارمین جلسه همدستان بابک زنجانی در جمع خبرنگاران در رابطه با روند رسیدگی به پرونده این دو متهم گفت: بعد از تایید حکم اعدام بابک زنجانی در دیوان عالی کشور و نقض حکم متهمان ردیف دوم و سوم پرونده به شعبه 28 دادگاه انقلاب ارجاع داده شد که جلسات دادگاه با حضور وکلا و نماینده دادستان ادامه دارد.

وی افزود: بعد از دفاعیات متهمان دادگاه بر اساس قوانین حکم را اعلام می‌کند.

قاضی پرونده دو متهم نفتی با تاکید بر اینکه تمام موارد کیفرخواست باید مورد به مورد از سوی متهمان دفاع شود گفت: ما باید طبق قوانین به دفاعیات متهمان گوش دهیم و فعلا جلسات دادگاه ادامه دارد.

قاضی مقیسه در رابطه با این که آیا بابک زنجانی و علیرضا زیبامنفرد در جلسات بعدی دادگاه حضور پیدا می‌کنند گفت: فقط بابک زنجانی به دلیل روشن شدن مطالبی که دو متهم این پرونده مطرح می‌کنند در شعبه حاضر شده و سوالاتی از وی پرسیدیم، حکم بابک زنجانی صادر و تایید شده است و امیدواریم برای بازگردانی اموال تلاش کند.

وی تاکید کرد: ما در این پرونده هیچ کاری با بابک زنجانی نداریم و فقط برای روشن شدن موضوع وی را احضار کردیم.

قاضی پرونده دو متهم نفتی در رابطه با علیرضا زیبامنفرد که گفته می‌شود در این پرونده نقش جعبه سیاه را دارد گفت: پرونده زیبامنفرد در دادسرا است و هنوز کیفرخواست صادر نشده ما در این پرونده کاری به منفرد نداریم.

قاضی مقیسه در رابطه درخواست متهم ردیف دوم مبنی بر برگزاری جلسه غیرعلنی گفت: هنوز زمان دفاعیات وکلای متهمان نرسیده است و برای برگزاری جلسه غیرعلنی بررسی می‌کنیم و اگر لازم بود یک جلسه غیرعلنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 آخرین وضعیت پرونده زیبا منفرد از زبان قاضی مقیسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار