معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان از ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان هرمزگانی در قالب برنامه ابتکاری" طرح ساحل" توسط کارشناسان مرکز مشاوره آرامش خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سرهنگ  شریفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: " طرح ساحل" با هدف در دسترس بودن خدمات مشاوره‌ای برای همشهریان بندرعباس و همچنین تبلیغات خدمات مرکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها در محل بوستان ساحلی غدیر و دولت اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین رابطه کارشناسان مرکز مشاوره این معاونت از ابتدای سال این طرح را در قالب پنج برنامه به اجرا گذاشته اند و به ۴۵ نفر از همشهریان خدمات مشاوره‌ای برای همشهریان بندرعباس  ارائه کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه از ابزار‌های آموزش به خانواده‌ها فصلنامه‌های روانشناسی، بروشور، و لوح فشرده آموزشی است و اداره مشاوره و مددکاری این معاونت در جریان برپایی غرفه ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان اقدام به توزیع بیش از ۳۰۰ نسخه فصلنامه پیام مشاور، کتابچه با موضوع تربیت فرزند در عصر ارتباطات و بروشور با موضوع موانع ازدواج موفق، راه‌های سالم اندیشی، لوح فشرده با موضوعات "انتظارات زوجین از یکدیگر" با هدف آموزش مهارت‌های ارتباطی به زوجین  می‌نماید.

سرهنگ محمد شریفی هدف از این برنامه‌ها را بالا بردن سطح آگاهی عمومی افراد به منظور فراهم ساختن بستر زندگی سالم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.
انتهای پیام/ر

بالا بردن سطح آکاهی عمومی با مشاوره رایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.