معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۴۷ طرح صنعتی در مرحله ساخت و ساز هستند که از این تعداد ۱۲ هزار طرح پیشرفت بیش از ۵۱ درصد دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم گرامیداوشت روز صنعت و معدن در شیراز گفت: ۴۷هزار طرح صنعتی در حال ساخت است که از این تعداد ۱۲هزارطرح دارای پیشرفت بیش از ۵۱درصد است که با بهره برداری از آنها ۴۸۰هزارشغل ایجاد می شود.


یزدانی ادامه داد: بیش از ۸۴هزار پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کشور صادر شده که این آمار هیچگونه نشانی از رکود و یا تعطیلی بخش صنعتی کشور نمی دهد.


وی اظهار داشت: امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای فعال سازی ۱۰ هزار واحد راکد و زیر ظرفیت، نوسازی ۱۰ هزار واحد تولیدی، رونق ۲ هزار واحد معدنی و فعال سازی ۶ هزار طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت، اختصاص می‌یابد.


یزدانی بیان کرد: علاوه بر این تسهیلات، بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تامین نقدینگی حدود ۱۰۰ هزار واحد صنفی در نظر گرفته شده است.


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با هدف اخذ مالیات از خریدار محصولات و کاهش سود تسهیلات بانکی برای فعالان صنعتی از مهمترین تدابیری است که امسال در دستور کار دولت قرار دارد.
انتهای پیام/ر

صدور بیش از ۸۴هزار پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار