با پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره ادبی، نزدیک به 1300 اثر در بخش شعر به دبیرخانه رسید.

حبیبی کسبیمحمود حبیبی کسبی دبیر بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان سوره، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: امسال پانزدهمین دوره مهرواره شعر و داستان جوان سوره توسط حوزه هنری برگزار می شود. با پایان مهلت ارسال اثر به این جشنواره ادبی، نزدیک به 1300 اثر در بخش شعر به دبیرخانه رسید. در این میان نزدیک به 600 اثر در قالب های سنتی سروده شده‌اند.

وی افزود: از میان آثار رسیده به دبیرخانه مهرواره شعر و داستان جوان سوره 300 اثر در قالب شعر نو و نزدیک به 300 اثر در قالب شعر محاوره یا ترانه سروده شده‌اند. داوری مرحله اول این آثار به پایان رسیده و داوری مرحله دوم آن از امروز آغاز شده است. اختتامیه مهرواره شعر و داستان سوره در اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان سوره با اشاره به میزان استقبال از این جشنواره ادبی اظهار داشت: میزان استقبال از بخش شعر مهرواره شعر و داستان جوان سوره، تقریباً مانند سال‌های قبل بوده است.

حبیبی کسبی ادامه داد: پس از اتمام مهلت ارسال اثر به این جشنواره ادبی بسیاری از شاعران جوان با من تماس گرفتند و گفتند می خواستیم در مهرواره شعر و داستان جوان سوره شرکت کنیم. به هرحال شاید شاعران جوان مقداری اهمال و غفلت کردند. اگر فرصت می شد این افراد در این جشنواره ادبی شرکت کنند، به طور قطع تعداد آثار رسیده به جشنواره بیشتر از این مقدار می‌شد.

 

انتهای پیام/

 

اختتامیه مهرواره شعر و داستان سوره چه زمانی برگزار می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار