مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 76 هزار دانش آموز استان در مدارس غیر دولتی تحصیل می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  محمد محسن بیگی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همکاری مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش لازمه تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.
وی افزود: دانش آموزان سرمایه های اصلی مردم و کشور هستند که برای هدایت آنها در مسیر تعالی و پیشرفت به مدارس سپرده می شوند پس همکاری و تعامل همه مردم ، مسئولان و تریبون داران با مدارس در راستای تربیت نسلی پویا و کارآمد ضروری است.
محسن بیگی تصریح کرد: فرزندان با ارزش ترین سرمایه مردم هستند پس والدین باید نسبت به پرورش و تربیت شان حساس باشند و برای آموزش آنها نیز ارزش قائل شوند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان فلسفه اصلی تعلیم و تربیت را آماده سازی دانش آموزان برای بهتر زندگی کردن دانست و بر کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و تربیتی در مدارس غیر دولتی تاکید کرد.
محمد محسن بیگی با بیان اینکه برای مسولان آموزش و پرورش هیچ تفاوتی بین دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی وجود ندارد بر نظارت مستمر و جدی بر فعالیت های مدارس غیر دولتی تاکید کرد.
محسن بیگی بر توانمند سازی نیروهای انسانی مدارس غیر دولتی تاکید کرد و گفت: بکارگیری نیرو در مدارس غیر دولتی باید بر اساس اصول آموزش و پرورش و تاییدیه گزینش باشد.
محسن بیگی از آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین و غنی ترین دستگاه اجرایی کشور در حوزه انسانی و مالی نام برد و بر استفاده از ظرفیت های مختلف مدارس غیر دولتی در راستای توسعه و کیفیت بخشی به فعالیت های این مدارس تاکید کرد.
انتهای پیام/ی

تحصیل 76 هزار دانش آموز کرمانی در مدارس غیر دولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار