طرح فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن مورد استقبال یکی از ر هبران حزب کنگره این کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رهبران حزب کنگره یمن روز دوشنبه اعلام کرد طرح اسماعیل ولد الشیخ احمد فرستاده سازمان ملل متحد به یمن برای حل بحران استان « الحدیده » طرحی برای دستیابی به یک راه‌حل فراگیر است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، محمود ابو شام گفت: «طرح پیشنهادی جدید ولد الشیخ احمد برای حل بحران شهر الحدیده یمن در صورتی که توافقی بر سر آن حاصل شود می تواند طرحی برای حل فراگیر بحران در این کشور تبدیل شود.»

ابوشام افزود طبیعی است که شهروندان یمنی از هر ایده های که به بحران موجود در این کشور پایان دهد حتی اگر بحران یک بندر یا یک شهر باشد استقبال می کنند ولی طرح این ایده ها و طرح ها با حضور یکی از طرف های درگیر در یمن و بدون حضور همه طرف ها حساسیت ویژه ای ایجاد می کند.

وی اظهار داشت طرحی که فرستاده سازمان ملل متحد در امور یمن ارائه کرد دارای دو بعد نظامی و اقتصادی است. بعد اقتصادی آن به تشکیل کمیته نظامی با مشارکت دو طرف درگیر برای مدیریت اوضاع در شهر الحدیده منجر می شود و بعد اقتصادی آن بر تشکیل کمیته اقتصادی برای مدیریت این شهر بندری و حل مسئله مربوط به پرداخت حقوق ها تاکید دارد.

 
انتهای پیام/ 

حزب کنگره یمن از طرح سازمان ملل استقبال کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار