منابع امنیتی کویت ادعا کردند 14 نفر از اعضای گروه تروریستی عبدلی در روز صدور حکم دادگاه رسیدگی، به ایران فرار کردند.

ادعای منابع امنیتی کویت: 14 نفر از اعضای گروه تروریستی عبدلی به ایران فرار کردند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از السیاسة، در پی شکاف امنیتی به وجود آمده در کویت، منابع امنیتی این کشور مدعی شدند، 14 نفر از اعضای گروه تروریستی عبدلی در روز صدور حکم دادگاه رسیدگی به ایران فرار کردند. اما استعلام نام این افراد نشان می دهد آنها هنوز در کویت حضور دارند.

این منابع امنیتی اعلام کردند 14 متهم پس از صدور حکم اولیه دادگاه رسیدگی مبنی بر بی گناهی آنها، کشور را ترک کردند. این در حالیست که با توجه به رای نهایی دادگاه رسیدگی، این افراد محکوم هستند.

دستگاه های امنیتی کویت نام این افراد را در فهرست افراد ممنوع ‌الخروج به نیروهای مرزی فرستادند و با تمام قدرت به مکان هایی که امکان حضور این افراد وجود داشت، رفتند اما نتوانستند اثری از آنها بیابند.

براساس حکم نهایی دادگاه رسیدگی، علی عبدالرحیم، محمد الحسینی، حسن جمال، باسل الدشتی محکوم به 5 سال زندان شدند و محمد حاجی، عباس الموسوی، حسن العطار، عبدالمحسن الشظی، مصطفی خان، حسین الباذر، یوسف غضنفری، مهدی حسین، عیسی باقر، جعفر جمال محکوم به 10 سال زندان و 5 سال تحت نظر بودن محکوم شدند.

رفتارهای تعصب گرایانه این شهروندان و جاسوسی اطلاعات علیه کویت سبب شد تا دادگاه رسیدگی چنین حکمی برای آنها صادر کند.

انتهای پیام/ 

فرار عناصر گروه تروریستی عبدلی به ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار