فرمانده انتظامی استان از دستگیری چهار کلاهبردار حرفه‌ای با یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سردار علیرضا مظاهریفرمانده انتظامی بجنورد گفت : در پی اعلام چند شکوائیه مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده اند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت .


وی افزود : ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شکات پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند .


سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل اعطای وام و فروش لوازم اقدام به کلاهبرداری میکردند ، تصریح کرد : کلاهبرداران در یک عملیات ضربتی در تور ماموران پلیس آگاهی استان گرفتار شدند .


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات چهار متهم دستگیر شدند ،اظهار کرد : متهمان در بازجویی های به عمل آمده به چهار فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال اعتراف کردند .


سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند ، گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت و آرامش و آسایش مردم را به مخاطره می اندازد برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نمیدهد.


فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با اینگونه موارد موضوعات را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/پ

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.