مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از بهره برداری پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه شیراز در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا بدیعی فرد مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: عملیات ساخت پایانه پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز هم اینک ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته اواسط سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.


وی افزود: یکی ازطرح‌های مهم فرودگاه شیراز، ترمینال پرواز‌های خارجی است که برای ساخت و تجهیز آن دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.


بدیعی فرد اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.


وی با بیان این که بیشترین حجم طرح‌های شرکت فرودگاه‌های کشور مربوط به فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز است، بیان کرد: روکش باند فرودگاه شیراز را از دیگر طرح های در دست انجام دانست.


بدیعی فرد ادامه داد: هم اینک کار انجام ۲ لایه روکش یک باند به اتمام رسیده و در مرحله خط کشی قرار دارد که پس از اتمام آن، کار روکش لایه دوم باند دیگر فرودگاه نیز آغاز می‌شود.


وی ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه شیراز را یکی از مجهزترین ایستگاه‌های فرودگاهی در سطح کشور دانست و گفت: سه دستگاه خودرو ایمنی و آتش نشانی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای این فرودگاه خریداری شده که ۲ دستگاه آن در فرودگاه مستقر شده است.


مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس تصریح کرد: هم اینک کار اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب فرودگاه به طول ۲ هزار و ۸۰۰ متر در دست انجام است که تا پایان شهریورماه امسال به فاضلاب شهری متصل می‌شود.
انتهای پیام/ر

پیشرفت فیزیکی 36 درصدی ساخت پایانه پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
میشه یه خبر از پیشرفت ساخت ترمینال پروازهای خارجی رو بذارید
آخرین اخبار