مانور پدافند غیرعامل و مقابله با بحران مدیریت برق شهرستان رابر باموفقیت اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علیجان سلیمانی؛فرماندار رابر با اشاره به اینکه این مانوربا حضور 5 تیم از شهرستان های رابر، سیرجان، بردسیر، بافت و ارزوئیه با موفقیت اجرا شد؛گفت: در این مانور شبکه ها و تجهیزات فرسوده حوزه های مختلف شهرستان مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت.
وی افزود: با برگزاری چنین مانورهایی توانمندی شما در مقابل حوادث و بحران های احتمالی سنجیده می شود و به ارتقاء آگاهی شما می انجامد.
سلیمانی تصریح کرد: ما باید برای آمادگی دفاعی و مقابله با هر حادثه احتمالی و بلایای طبیعی نگرش خود را تغییر داده و رفتار پدافندی را در مردم و مسئولان تقویت کنیم.
در حاشیه این رزمایش پیرمرادلو؛مدیربحران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان نیز هدف از برگزاری این مانور را سنجش آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پرسنل و اقدامات پدافندی از نقطه نظر تامین برق اضطراری مراکز حساس و حیاتی توسط خود دستگاه دانست.
وی بابیان اینکه در این مانور 5نقطه حادثه خیز شهرستان رابرشناسایی ، شده است .افزود:3نقطه در مرکز شهر و دو نقطه در خارج از شهر که علاوه بر مانور عملیات تقویت ، مقاوم سازی و اصلاحات شبکه انجام شد.
پیرمرادلو افزود: در این مانوراز پمپ بنزین ، مخابرات ، ستاد انتظامی و فرمانداری نیز از لحاظ مجهز بودن به برق اضطراری بازدید شد.
انتهای پیام/ی

اجرای رزمایش پدافند غیرعامل و مقابله با بحران در رابر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.