برگزاری نشستی درباره برکسیت در بروکسل

مذاکره‌کنندگان برای گفتگو درباره روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، امروز دوشنبه در بروکسل دیدار کردند.

مذاکره کنندگان برکسیت دور نخست مذاکرات را آغاز کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، مذاکره کنندگان فرآیند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روز دوشنبه با یکدیگر دیدار کردند تا نخستین دور کامل گفتگوها را آغاز کنند.

«دیوید دیویس»، وزیر برکسیت  انگلیس، در حالی که در کمیسیون اروپا در بروکسل مورد استقبال «میشل بارنیر» مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا قرار گرفت، به خبرنگاران گفت: «ما ماه گذشته آغاز خوبی داشتیم اما حالا وارد اصل موضوع می‌شویم».

دیویس ماه گذشته و یک سال پس از همه‌پرسی انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا، نخستین روز مذاکرات را به توافق بر سر یک دستور کار مشخص اختصاص داد. دیویس در ادامه افزود: «برای ما بسیار مهم است که پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم. زمان آن رسیده که کار را شروع کنیم و مذاکرات موفقی را شکل دهیم».

بارنیر نیز در این خصوص گفت: «اکنون ما باید بر عمق موضوع تمرکز کنیم و مواضع خودمان را در موضوعات مختلف با هم مقایسه کنیم تا پیشرفت خوبی داشته باشیم».

هیچکدام از این دو مقام حاضر نشدند بیشتر در این خصوص صحبت کنند و بارنیر گفت پس از اینکه تیم‌هایشان 4 روز را به گفتگو درباره برکسیت اختصاص دادند روز پنج‌شنبه درباره‌ نتایج صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام/

مذاکره کنندگان برکسیت دور نخست گفتگوها را آغاز می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار