یک کارشناس و تحلیل‌گر بازار سرمایه گفت: اولین عرضه سال جاری، بازار سهام پس از ماه‌ها توقف، فردا (سه شنبه) رونمایی می‌شود.

برگزاری اولین عرضه اولیه سال ۹۶ در بورسمهدی طحانی تحلیل‌گر بازار سرمایه  در گفتگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهارداشت: سهم شرکت "به پرداخت ملت" به عنوان اولین عرضه فردا سه شنبه در بورس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اولین عرضه سال جاری، بازار سهام پس از ماه‌ها توقف، فردا (سه شنبه) رونمایی می‌شود. آخرین عرضه اولیه بازار بورس، به بهمن سال گذشته برمی گردد که با شرایط نامساعد دستور توقف عرضه‌های اولیه صادر شد.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه در ادامه تصریح کرد: رونمایی از این سهم، می‌تواند برای بازار سرمایه خوب باشد چرا که شادابی و طراوت را در بازار رقم می‌زند.

بر این اساس؛ به پرداخت ملت با سرمایه ۹۵ میلیارد تومانی که بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک و تنها شرکت ایرانی حاضر در بین ۲۵ شرکت برتر دنیا و از زیر مجموعه‌های وابسته به بانک ملت است، سود هر سهم سال مالی جاری را با ۱۱۱ درصد افزایش نسبت به سود قبل، ۲۶۷۲ ریال اعلام کرده است.

گفتنی است؛ شرکت به پرداخت ملت در بخش "کامپیوتر و فعالیت‌های مربوط به آن" گروه و طبقه "مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "پرداخت" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه اولیه خواهد شد.

انتهای پیام/

اولین عرضه سال جاری در بازار سهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار