کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از دریافت ۳۲۷ اثر در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از وصول ۳۲۷ اثر در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان تا صبح روز ٢٦ تیرماه در بخش‌های مختلف از سوی دبیرخانه خبر داد.

خسروی با بیان اینکه ۶۲ نفر در این جشنواره شرکت کردند، افزود: بیشترین اثر تا کنون در بخش گزارش (خبری، تحقیقی) بوده که ٣٣ شرکت‌کننده، ٦٢ اثر در این بخش ارسال کرده‌اند.

وی بیان کرد: تعداد آثار در بخش تیتر را نیز بالا اعلام کرد و گفت: ٣١ شرکت کننده با ٤٩ اثر در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین در بخش سرمقاله و یادداشت نیز ٤٥ اثر از سوی ٢٦ شرکت‌کننده ارسال شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در بخش مصاحبه ٢٩ اثر از سوی ١٩ شرکت‌کننده در جشنواره شرکت کرده و در بخش مقاله نیز ٢٧ اثر از سوی ١٤ شرکت‌کننده ثبت شده است.

کارشناس مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان آخرین مهلت ارسال آثار در این جشنواره را ٢٧ تیرماه عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه جشنواره روز ١٧ مرداد همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/خ
جشنواره مطبوعات در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.