گزافه‌گویی قرقاش: قطر بخاطر روابطش با ایران مشکلاتی را برای همسایگانش ایجاد می‌کند

وزیر مشاور در امور خارجه امارات متحده عربی مدعی شد قطر بخاطر روابطش با ایران مشکلاتی را در منطقه به وجود می‌آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات  متحده عربی، در سخنرانی‌اش در اندیشکده «چاتم‌هاوس» در لندن مدعی شد: قطر در حالی از آزادی سخن می‌گوید که به همسایگانش تعرض می‌کند. قطر به علت روابطش با ایران، مشکلاتی را برای همسایگانش ایجاد می‌کند.

او افزود: امارات همواره رفتارهای تندرو‌ها را زیر نظر داشته و تدابیر مختلفی در برابر آن‌ها اتخاذ کرده است.

وزیر مشاور در امور خارجه امارات عربی متحده در ادامه سخنرانی‌اش در اندیشکده «چاتم‌هاوس» در لندن گفت: قطر در حمایت از گروه‌های تروریستی از جمله جبهه النصره دست دارد. قطر از تروریست‌ها در سوریه و لیبی حمایت می‌کند. قطر در کنار تروریست‌ها در یک جبهه قرار گرفته است.

قرقاش مدعی شد: بانک مرکزی قطر، تامین مالی عملیات تروریستی را بر عهده دارد. این کشور میلیارد‌ها دلار برای برهم زدن ثبات منطقه هزینه کرده است. قطر در طول سال‌های گذشته سیاست‌هایش را تغییر نداده و تعهدات خود را نقض کرده است.

 او در ادامه گفت: ما با تحریم قطر می‌خواستیم به این کشور هشیاری بدهیم. ما خواهان حل منطقه‌ای بحران با قطر هستیم. نمی‌خواهیم قطر جزو گروه‌های تروریستی باشد که به ثبات منطقه ضربه می‌زنند. قطر تمایلی برای بحث و گفتگو به منظور حل بحران ندارد.

انتهای پیام/

وزیر اماراتی:  قطر به همسایگانش تعرض می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خدایا امارات هم کشور شد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
امارات فکر کنم اجلش رسیده خیلی داره پررو میشه .نکبت تو یمن چیکارداری .حالا با رئیسقبیله وهابی عرعرستان گیردادی به قطر .برو جزیره خودتو درست کن که ما دادیم صدقه سذ ملت ایران .ابرقدرت هم که شدی وتحریم میکنی .چی داری بگو ما هم بدونیم امارات ابرقدرت فکرشو بکنید بزرگترین تحریم کننده جهان خخخخخ نه بهش نمیاد ملخ خور بهش میاد .احمق نادان
Qatar
ص ب
۱۷:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ميشود پرسيد شما اماراتيها در يمن چ غلطي ميكنيد
آخرین اخبار