حق‌پرستی درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سهم خواهی از دولت قدرت اجرایی کشور را از بین می‌برد

دبیر اجرایی خانه کارگر گفت: هرگونه سهم خواهی از دولت توسط هر جناحی مذموم است.

سهم خواهی از دولت قدرت اجرایی کشور را تکه پاره می‌کنداسماعیل حق‌پرستی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ با بیان اینکه وزرای پیشنهادی باید درد و مشکلات مردم را بشناسند، گفت: آنها باید به مسائل اقتصادی و اجتماعی توجه ویژه کرده و کاری کنند که رضای خدا را هم به دنبال داشته باشد.

دبیر اجرایی خانه‌کارگر با تأکید بر اینکه هرگونه سهم خواهی از دولت توسط هر جناحی مذموم است، اظهار داشت: در عین حال هر فرد یا جریانی که برای بهبود عملکرد دولت پیشنهاداتی داشته باشد باید از آن استفاده شود اما اگر کسی بخواهد تعیین تکلیف کند دیگر رئیس جمهور منتخب ملت نیست.

وی تصریح کرد: سهم‌خواهی از دولت باعث می‌شود هرکس در این ماجرا برای خود سهمی قائل شود و در نهایت قدرت اجرایی کشور تکه پاره شود و عدم رضایتمندی مردم را به بار آورد.

حق‌پرستی تأکید کرد: برای تصدی وزارت خانه باید فردی انتخاب شود که علاوه بر داشتن دانش و مهارت، توانمندی جسمی و روحی هم داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید تلاش شود که فردی را پیدا کنند که هم از نظر سوابق و تجربه مفید باشد و هم دارای توانمندی جسمی باشد، که یافتن چنین فردی هم غیرممکن نیست.

انتهای پیام/

 

چه کسانی برای تصدی وزارت خانه ها مناسب هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
بله فکر کردی چی حمایت کردیم که ازخودحزب مان بشه وزیر .
آخرین اخبار