مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از احداث فاز اول طرح دائم پست 20/132 کیلوولت دنا دراستان کهگیلویه و بویر احمد با ظرفیت 27 مگاولت آمپر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان هدف از احداث این پروژه را تامین برق مشترکان صنعتی و خانگی در نواحی تحت پوشش و افزایش ظرفیت، ضریب اطمینان شبکه و کاهش خاموشی ها بیان و اظهار کرد: فاز اول طرح دائم پست دنا با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.

 

وی بیان داشت: کلیه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی این پروژه توسط متخصصان و شرکت های داخلی انجام شده است.

 

دشت بزرگ گفت: با احتساب احداث پست 132 کیلوولت دنا از تابستان 95 تاکنون ،400 مگاولت آمپر به ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع شامل یک پست انتقال و 7 پست فوق توزیع افزوده شده که نسبت به مدت مشابه رشدی حدود یکصد و 18 درصدی را داشته است.

 

شرکت برق منطقه ای خوزستان، دارای 6 نیروگاه،160 ایستگاه انتقال و فوق توزیع برق است که به جز تامین برق استان خوزستان، برق استان کهگیلویه و بویر احمد را نیز در پست های فوق توزیع برق تحت پوشش دارد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار