فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسائی و دستگیری باند سارقان سیم و تجهیزات برق رسانی با کشف بیش از 3800 متر سیم برق در این شهرستان خبر داد.

برق از سر سارقان تجهیزات برقی پریدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   و بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی و پیامدهای ناشی از آن برای شهروندان دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 11 با انجام پی جوئی های پلیسی یک نفر خریدار اموال مسروقه را شناسائی و از مخفیگاه وی مقدار زیادی سیم برق و تابلوی فلزی، کنتور و شیرآلات ساختمانی را کشف کردند.

سرهنگ فداء بیان داشت: در ادامه بر اساس تحقیقات انجام شده هویت دو سارق که اهل و ساکن مناطق حاشیه ای شهرستان بودند برای پلیس محرز و دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه ماموران با انجام کار پلیسی و هنگام گشت زنی در سطح شهر موفق شدند دو نفر سارق را که قصد فروش سیم های برق فشار قوی را داشتند دستگیر کنند.

سرهنگ فداء یادآور شد: از اعضای این باند بیش از 3800 متر سیم برق و سایر لوازم سرقتی کشف و سارقان پس از عودت اموال مسروقه به اداره برق، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار