مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» امروز با حضور گسترده افراد مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» امروز در شهرک ولیعصر(عج) واقع در منطقه 18 تهران با حضور گسترده افراد مختلف مردم برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» برگزار شد

وی فرمانده حوزه 257 شهرک ولیعصر(عج) و از موسسان هیئت میثاق بود. شهید مدافع حرم بهرام مهرداد در  روزهای گذشته در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد که از این شهید بزرگوار دو دختر 20 و 8 ساله به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» برگزار شد

گفتنی است، مراسم بزرگداشت این شهید مدافع حرم روز دوشنبه از ساعت 17 الی 19 در حسینیه سیدالشهدا(ع) واقع در شهرک ولیعصر(عج) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

وداع با پیکر شهید مدافع حرم، «بهرام مهرداد» در معراج الشهدا+ تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۸:۳۹ ۲۷ تير ۱۳۹۶
عمو بهرامم بهترین عمو بود مهربون دلسوز عاشق امام حسین ع بود بلا تشبیه هم پیکرپاکش دوروز جلوآفتاب موند و وقتی اومد چیزی ازش نمونده بود عمو جونم شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
هیات میثاق با شهیدان
۰۱:۱۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
فصل پاییز بود و هوا خنک شده بود .ساعت دو نصف شب بود و با حاج آقا قاسمی در خصوص اینکه هیات میثاق با شهیدان با اینکه سه سال از تاسیس رو رد کرده اما همچنان مشکل مداحی داره بحث می کردیم ....... یه موتور هوندا دو ترک که به خیال خودش مورد گرفته اومد پیش ما و بعد از سلام علیک معلوم شد از بسیجی های مسجد امام هادی ع هستش .... مشکلو که فهمید دوستش گفت بهرام برو بخون دیگه .... قرار شد از هفته بعد بیاد هیات . خیلی با ادب بود . از اون موقع پاش به پایین ترین محله شهرک ولیعصر یعنی طالقانی باز شد . هیات میثاق با شهیدان هر روز از نظر کمیت و کیفیت بهتر می شد و تونست تو محله زاهدی اسم در کنه. با اینکه مسوول هیات نبود اما همه ازش حرف شنوی داشتند . ایده ایستگاه صلواتی تو ماه رمضان. تشویق کوچیکتر هایی که به هیات می آیند . احترام به بزرگترها و پیر غلام ها ....
بعداز سه سال رفت ماموریت خارج تهران و به جواد حیدری گفته بود برای این هیات مداح بفرسته و بچه هایی رو که استعداد دارند برای مداحی تربیت کنه .... فتح ااه بندری ، اصغر رمضانی ،علی اسدی و هادی مینایی ،سید محمد موسوی ، محمد گل محمدی ، روح اله عیوضی، مهدی علی محمدی .... اومدند و کار به جایی رسید که الان سعید قدرتی که اون موقع بچه بود شده مداح اصلی هیات . اما هیچ کس مرتضی مینایی نمیشد . یار بهرام که حقوقش رو به کل خرج هیات می کرد .
روز تشییع تابوت بهرام رو دوش همون کوچکترها بود و پیر غلام ها دنبال تابوت میومدند و اشک می ریختند . فکر کنم عظیم ترین و گسترده ترین تشییع تو سطح منطقه تشییع پیکر خاکستر شده شهید بهرام مهرداد بود. پسر دوست داشتنی که با موهای مشکی اومد محله زاهدی و با موی سفید رفت . اگر شهید نمی شد جای تاسف داشت .
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۰۹:۱۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
من بچه شهرک وليعصر هستم ، ايشون هيئت ميثاق با شهيدان رو با کمک چند تا از بچه محل ها راه اندازي کرد و با عث شد من و امثال من شناختمون از دين و قيام عاشورا بالاتر بره
شهادتت مبارک بچه محل خوبم تو لايق شهادت بودي
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۰:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
شهادتت مبارک پاسدار بچه محلی خدا رحمتش کنه با مولا همنشین بشی انشالله روحت شاد
Kazakhstan
عرفان
۲۳:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۶
بهرام دوست خوب دوران کودکی و نوجوانیم بود
وقتی شنیدم نفسم بند اومد باورش برام سخت بود ولی او دیگر نیست
خداوند روحش را قرین رحمت خود نماید
آخرین اخبار