معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: با احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان خدمات درمانی افزایش پیدا می کند.

خدمات درمانی در شهرستان دشتی توسعه می یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد حسینی صبح یکشنبه در بازدید از اداره تامین اجتماعی شهرستان دشتی ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره از بخش های مختلف بازدید و در جریان روند خدمات رسانی قرار گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان افزود: دولت در این مدت چهار ساله اقدامات مطلوبی انجام داده که مهمترین آنها افزایش حقوق مستمر بگیران بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یکی از شاخص ترین سازمان های بیمه گری عمومی غیر دولتی به شمار می رود، یادآور شد: رضایت مندی مردم از تامین اجتماعی بیان گر خدمات ارائه شده به جامعه هدف است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: ارتقاء بخش درمان، بهره برداری از پوشش های درمانی، استفاده از ابزارهای موجود، فناوری به روز و در آینده حذف دفترچه در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: شاخص امید به زندگی نیازمند توسعه خدمات کمی وکیفی خدمات، گسترش خدمات پزشکی و حمایت جدی نهادهای تصمیم گیرنده است.

حسینی تصریح کرد: در این مدت نیز پیگیری های خوبی در خصوص احداث و راه اندازی درمانگاه تامین اجتماعی صورت گرفته است که امیدواریم هر چه زودتر عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.