۶ بوستان شهری در مساحت ۹۴ هزارمترمربع در ۴ منطقه شهر مشهد ساخته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  مهدی یعقوبی مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای توسعه متوازن فضای سبز در شهر مشهد و همچنین افزایش سرانه فضای سبز در مناطق کم‌برخوردار مشهد عملیات احداث ۶ بوستان در ۴ منطقه مشهد آغاز شده است.

وی افزود: در این راستا ۶ بوستان در مناطق ۲، ۳،۶ و ۹ با اعتباری نزدیک به ۱۱۰ میلیارد ریال و مساحت ۹۴ هزار مترمربع احداث می‌شود.

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از این بوستان‌ها احداث و توسعه پارک خطی حاشیه کمربندی صدمتری است که در متراژ ۲۶ هزارمترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در منطقه ۲ مشهد در حال احداث است.

یعقوبی با اشاره به ساخت و توسعه پارک خطی بزرگراه شهید چراغچی در منطقه ۲ مشهد افزود: این پارک خطی در مساحت ۱۸ هزار مترمربع در حال احداث است که ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: همچنین در پروژه‌ای دیگر پارک خطی سیس‌آباد در حال احداث و توسعه است که ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد.

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد افزود: این پارک خطی در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در منطقه ۳ مشهد در حال احداث است.

یعقوبی با اشاره به احداث و توسعه بوستان محبی در منطقه ۳ مشهد تصریح کرد: این بوستان نیز ۵ هزار مترمربع مساحت دارد.

وی گفت: همچنین در منطقه ۹ مشهد نیز پروژه احداث و توسعه فضای سبز پارک خطی مسیل شهرستانی در بولوار لادن با مساحت ۱۸ هزارمترمربع و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال اجرا است.

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد درخصوص حداث و توسعه بوستان انصار نیز خاطرنشان کرد: این بوستان در محله کم‌برخوردار منطقه ۶ مشهد واقع در بولوار حر، حر ۵۶ در مساحت ۱۷ هزارمترمربع و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال احداث است.

انتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.