مدیر امور آبفار شهرستان خدابنده گفت:در سال جاری 10 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی شهرستان خدابنده شناسایی شده است .

شناسایی 10 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی شهرستان خدابندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر امور آبفار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در سال جاری 10 فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است ، گفت : در سال گذشته تعداد 282 فقره انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف روستایی این شهرستان شناسایی و 100 مورد آن  به انشعاب مجاز تبدیل شده و با متخلفان برخورد شده است.

سهرابی در ادامه با بیان اینکه کنتورهای معیوب در این امور بیشتر به صورت رایگان تعویض می شود، افزود : در سال گذشته 571 فقره کنتور معیوب مشترکین روستایی شهرستان خدابنده در جهت شناخت میزان دقیق فروش و مدیریت مصرف مورد تعویض قرار گرفت .

وی اعتبار هزینه شده برای تعویض و استاندارد سازی دستگاههای اندازه گیری(کنتور آب)سال گذشته را رقمی بالغ بر 500میلیون ریال عنوان کرد و افزود : یکهزار و 145 مورد کنتور خراب و معیوب در روستاهای شهرستان خدابنده وجود دارد که اعتبار جهت تعویض مصوب شده است و در صورت تخصیص اقدامات لازم انجام خواهد گرفت .

این مقام مسئول در پایان  خاطر نشان کرد : سال گذشته 6میلیون و 611 هزار متر مکعب آب شرب با مطلوبیت 97 درصد تولید و در سطح روستاهای شهرستان خدابنده توزیع شده است .

 

 

انتهای پیام/ن

 

شناسایی چندین فقره انشعاب غیر مجاز درمناطق روستایی خدابنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.