نماینده مردم عسلویه گفت: رئیس جمهور باید از زنان برای ایجاد امیدافزایی اجتماعی در کابینه استفاده کند.

روحانی از زنان برای ایجاد امیدافزایی اجتماعی در کابینه استفاده کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان و عسلویه طی تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 25 تیر  ماه) خطاب به رئیس جمهور گفت: زنان همراهان همیشگی دولت تدبیر و امید بوده‌اند و انتظار است که از زنان توانمند ایران در کابینه دوازدهم نه به عنوان لطف بلکه در جهت شکوفایی کشور و امیدافزایی اجتماعی استفاده کنید.

 نماینده مردم دیر، کنگان و عسلویه خطاب به وزیر نفت اظهار داشت: در ابلاغ و اجرای ماده 47 قانون برنامه ششم که درباره استفاده از پیمانکاران و به کارگیری نیروهای بومی است دستور لازم را بیان کنید.

 الماسی در ادامه خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: مردم بوشهر علاوه بر تحمل گرما به دلیل اجرایی شدن قانون محیط زیستی دریا به مدت دو ماه صیادان و شهروندان بوشهر علاوه بر گرمای شدید، دو ماه است که با مشکل درآمدی مواجه هستند، مسئولان حداقل بیمه بیکاری آن‌ها را برقرار کنند.

نماینده مردم دیر، کنگان و عسلویه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: سال کار شروع شده و مصوبات در استان بوشهر هنوز به نتیجه نرسیده است.

 انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار