دستیار ویژه رئیس‌جمهور گفت: افرادی که با رعایت شرایط امربه‌معروف می‌کنند، باید مورد حمایت قرار بگیرند.

الهام امین زاده"الهام امین‌زاده" دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دفاع از کسانی که  فریضه «امر به معروف و نهی از منکر» را انجام می‌دهند، اظهار داشت:  بحث کنترل خشم همانطور که در حادثه اردبیل و متروی شهر ری اتفاق افتاد، به مدیریت احساسات مربوط است که نیاز به برنامه فرهنگی دارد.

وی ادامه داد: افرادی که با رعایت شرایط و ضوابط اقدام به امربه‌ معروف می‌کنند و دوستانه و خیرخواهانه در رابطه با اینکه حقوق شهروندی بانوان با رفتارهای سخیف روبه‌رو نشود و تعرضی صورت نگیرد، تذکراتی می‌دهند، باید مورد حمایت قرار بگیرند.

امین‌زاده با تاکید بر اینکه  کنترل خشم و احساسات نیازمند برنامه فرهنگی دراز مدت است، تصریح کرد: افراد باید دقت کنند که  احساساتشان را به نحوی کنترل کنند که حقوق دیگران را پایمال نشود و زمانی به خود بیاید که به خاطر کنترل نکردن احساسات، خدایی نکرده فردی به قتل رسیده باشد و یا تعرضی صورت بگیرد، پشیمانی فایده‌ای ندارد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه اقدامات جدی انجام دهند، خاطر نشان کرد: قانون امربه‌معروف و نهی از منکر کاملا شفاف و روشن بوده و کاملا شرایط را  بازگو کرده است.

انتهای پیام/

کنترل خشم و احساسات نیازمند برنامه فرهنگی دراز مدت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
هنجار شکن بی وجود باید مجازات شود
-
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۶
به دولت امید باید گفت آفرین به این آزادی که داری رواج میدی و باهاش رای آوردی
آخرین اخبار