به منظور ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی اقتصادی، تسهیلات قرض الحسنه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نوذر حیدری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی اقتصادی به مددجویان این نهاد خبر داد.

وی افزود: این تسهیلات در قالب طرح‌های کار انگیزی، خود کفایی و توان افزایی در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، صنعتی، تولیدی و حمل و نقل پرداخت می‌شود.

حیدری با اعلام توانمندسازی و خروج سالانه ۱۰ درصد از خانواده‌های مددجو از چرخه حمایت کمیته امداد اظهار داشت: امسال ۳۵۸ میلیارد ریال برای اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت در استان اختصاص یافت که پس از ابلاغ اعتبارات، پرداخت می گردد.

وی با بیان افزایش بیش از دو برابری اعتبارات تخصیصی از سوی بانک مرکزی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به سال گذشته اضافه کرد:  ۱۰ بانک استان در پرداخت تسهیلات با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

حیدری ادامه داد: بعد از از اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی توسط مددجویان، کارشناسان برای افزایش بهره وری، کنترل و نظارت، از نحوه هزینه و اجرای طرح بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ز

تخصیص اعتبار برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار