نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بهبود وضع اشتغال، حل ریزگرد‌ها و مشکلات آب و برق حداقل خواسته مردم خوزستان است.

مختار نماینده آبادانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلیل مختار نماینده مردم آبادان در نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: آقای رئیس جمهور آیا مقاومت مردم آبادان را به یاد دارید؟ آیا رشادت، از خود گذشتگی و ایثار مردم این خطه را به خاطر می‌آورید؟

وی ادامه داد: اگر این مسائل را به یاد دارید پس چرا مردم آبادان نه آبی برای شرب و نه هوایی برای تنفس دارند؟

مختار با بیان اینکه چرا استخدام‌های استان خوزستان اغلب غیر بومی است تصریح کرد: حل مشکلات معیشتی، بهبود وضع اشتغال، رونق اقتصادی و حل ریزگرد‌ها و مشکلات آب و برق حداقل خواسته مردم خوزستان است.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه حل مشکل بیکاری در استان خوزستان که مملوء از منابع و معادن است امکان پذیر و بی‌توجهی به آن هیچگونه توجیهی نمی‌پذیرد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی است که تحقق آن نیازمند اقدامی انقلابی است.

نماینده مردم آبادان گفت: مردم شهر من درس‌های زیادی چون مشکلات آموزشی و بهداشتی دارند و امیدوارم که بین مسئولان اجرایی گوش شنوایی وجود داشته باشد.

مختار یادآور شد: آبادان آب ندارد اما خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی زیادی دارد که باید به آنان توجه شود.

وی با بیان اینکه در این اوضاع دشمن بیکار ننشسته و سعی در سست کردن عقیده و ایمان مردم این شهر دارد گفت: جای خوشحالی دارد که با آگاهی نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین با تلاش ائمه جمعه توانستیم دشمن قسم خورده را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم و این نشان دهنده آن است که ما هم چنان در حال مقاومت و دفاع در برابر دشمنان نظام با دستانی خالی اما راسخ هستیم، امید است که در حل مشکلات استان خوزستان همت و تلاشی بیشتری شود.

انتهای پیام/

مردم خوزستان نه آبی برای شرب و نه هوایی برای تنفس دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار