عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس تقدیم کند.

کلیات لایحه استخدام شهرداری در کمیسیون اجتماعی تصویب شد/مجلس در انتظار ارائه لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری استرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بررسی لایحه استخدام شهرداری در کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی تصویب شد اما جزئیات آن در دست بررسی است.

وی افزود: مجلس به مدت دو هفته تعطیل بود و بعد از اتمام تعطیلات موضوع تحلیف رئیس جمهور، کابینه جدید و بحث تفکیک وزارتخانه‌ها را در دستور کار خواهد داشت.

خضری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را هم در دستور کار خواهد داشت، ادامه داد: در انتظار ارائه لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت هستیم چراکه این لایحه قانون مادر است و لایحه استخدام شهرداری در بطن این قانون قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی بیان داشت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه دهد و ما انتظار داریم به زودی این لایحه تقدیم شود چراکه برخی از قوانین به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آمادگی کامل خود را اعلام کرد تا بدون وقفه لایحه مدیریت خدمات کشوری را بررسی کند حتی از نمایندگان درخواست کردیم که وقت کافی برای بررسی و تصویب آن اختصاص دهند.

خضری اضافه کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری یکی از قوانین مهم به شمار می‌آید  چراکه وضعیت اشتغال و استخدام کشور را تعیین تکلیف می‌کند لذا امیدوارم بتوانیم آن را از حالت آزمایشی به قانون دائمی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دولت  لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس تقدیم کند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار