حامی مالی استقلال و پرسپولیس امروز نشست خبری خود را برای تشریح جزئیات دیدار دربی در آلمان برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در حالی قرار است روز 31 تیر ماه برگزار شود که برای برگزاری روز این بازی طی روز های گذشته اخبار ضد و نقیضی منتشر شد.

دیداری که با وجو مخالفت برخی از دست اندرکاران فوتبال و باشگاه استقلال و پرسپولیس با قدرت حامی مالی برگزار  می شود. در بی هشتاد و پنجمی که بدون نظر سر مربیان برگزار می شود و به نوعی جبر و زور برای برگزاری آن دخیل بوده است، این حامی مالی است که خودش با ترکیب مورد نظر دو تیم را راهی میدان می کند.

چه بسا هوادارانی که از طریق سامانه این حامی مالی کمک های زیادی را برای این دو تیم انجام دادند اما در نهایت این حامی مالی خواهد بود که تصمیم گیرنده اصلی است و بدون شک این امر باعث تعجب است که چرا هیچ یک از مسئولان در این باره اظهار نظر نمی کنند، مدیران دو باشگاه برای کسب درآمد بیشتر تن به بازی دوستانه، آن هم با نتیجه ای که شاید...

 نشست خبری حامی مالی مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار است امروز برگزار شود و این جدای از تبلیغات به نوعی شوی توانمندی و یا نمایش قدرت است که فوتبال ایران در آینده بیشتر از این بابت متضرر خواهد شد.

انتهای پیام/

حامی مالی استقلال و پرسپولیس تصمیم گیرنده اصلی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار