مسئول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی از بهسازی و ایمن‌سازی محور چعب در بخش مرکزی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر منصوری، مسئول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده حادثه‌خیز محور روستاهای چعب از نظر عرض و پیچ‌های خطرناک، از فراهم‌سازی مقدمات تعریض و ایمن‌سازی این محور خبر داد.

وی بیان داشت: بهسازی و ایمن‌سازی محور چعب در بخش مرکزی شوش و همچنین بازسازی مسیر ارتباطی چنانه در غرب کرخه با بیش از 30 کیلومتر از جمله موارد در حال پیگیری به شمار می روند.

مسئول دفتر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمار بالای حوادث و تصادفات منجر به فوت و خسارات ناشی از آن و تردد زیاد در این محور واینکه در صورت بسته شدن جاده اصلی ترانزیتی، این محور به عنوان جاده جایگزین استفاده می‌شود، اهمیت این محور را دوچندان می‌کند. همچین این جاده یکی از ورودی‌های شهر شوش است.

منصوری افزود: با ایجاد تعامل بین‌بخشی میان اداره راه وشهرسازی شهرستان، بخشداری مرکزی شوش و اداره کل راه روستایی استان و مدیر امور آب شمال و همراهی مدیریت این بخش‌ها در رفع موانع موجود، نشست‌ها و بازدیدهایی در ماههای پیش تاکنون صورت گرفته که براساس آن مقدمات عملیات اجرایی تعریض و ایمن‌سازی محور چعب فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در مرحله تصویب اعتبار قرار دارد افزود: تحقق این امر و جلوگیری از افزایش تلفات جاده‌ای در این محور تنها با یک تعامل بین بخشی و همراهی و همکاری فرمانداری شوش، اداره کل راه روستایی استان و نهاد استانداری به نتیجه خواهد رسید.


انتهای پیام/م

بهسازی جاده روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.