خیران زنجانی در قالب طرح‌های مختلف مبلغ 11 میلیارد و 223 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری در ماه رمضان امسال به نیازمندان مساعدت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رضا حسنلو ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد فعالیت می‌کنند ، گفت : در حال حاضر تعداد 18 مرکز نیکوکاری فعال با مدیریت و ساختار مردمی و نظارت کمیته امداد در سطح استان وجود دارد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی  با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف مشارکتی در مراکز نیکوکاری در ماه رمضان افزود : خیران زنجانی در قالب طرح‌های مختلف مبلغ 11 میلیارد و 223 میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری در ماه رمضان امسال به نیازمندان مساعدت کرده‌اند.
حسنلو ادامه داد : کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری در قالب طرح‌های اطعام و افطاری ، جمع‌آوری زکات فطره ، حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین ، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی و اجرای طرح مفتاح الجنه بوده است .
وی بابیان اینکه از مجموع مساعدت‌های انجام‌شده به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری در ماه رمضان سال جاری چهار میلیارد و 957 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی انجام‌شده است ، گفت : خیران زنجانی مبلغ شش میلیارد و 266 میلیون ریال نیز به‌صورت کمک‌های غیر نقدی در برنامه‌های اجرایی مراکز نیکوکاری در ماه رمضان امسال مشارکت کرده‌اند .
حسنلو همچنین تصریح کرد:از محل کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مراکز نیکوکاری در ماه رمضان سال جاری تعداد 12هزارمددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان شناسایی‌شده در محلات از طریق این مراکز در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام /ن

 

کمک خیران زنجانی از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.