سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت:مجازات سنگین برای محکومان مواد مخدر نقش بازدارندگی ایفا می‌کند و تخفیف در آن به نفع منافع ملی نیست.

کاهش مجازات محکومان مواد مخدر به نفع منافع ملی کشور نیستبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که درجلسه علنی امروز نظر کمیسیون متبوع خود را درباره طرح تخفیف مجازات محکومان مواد مخدر، تشریح می‌کرد، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بررسی‌های خود طرح تخفیف مجازات اعدام محکومان مواد مخدر را رد کرد.

 وی با اشاره به دلایل مخالفت کمیسیون امنیت ملی با طرح مذکور اظهار داشت: در وهله اول همه می‌دانند که مجازات سنگین برای محکومان مواد مخدر نقش بازدارندگی ایفا می‌کند.

 سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: با وجود مجازات سنگین اعدام برای قاچاقچیان مواد مخدر شرایط فعلی جامعه ما این چنین است و قطعا با برداشتن این مجازات شاهد تخلفات بیشتری خواهیم بود.

 نقوی حسینی با بیان اینکه قاچاقچیان از این طریق میلیاردها ثروت بدست می‌آوردند، گفت: کمیسیون امینت ملی معتقد است برداشتن چوب تهدید اعدام منجر به ترویج مواد مخدر می‌شود و خسارت آن را همه مردم باید بدهند.

 وی با تأکید بر اینکه کاهش مجازات محکومان مواد مخدر به نفع منافع ملی کشور نیست، خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی با این طرح مخالف است و معتقدیم که این طرح برای انجام پاره‌ای اصلاحات باید به کمیسیون حقوقی و قضایی ارجاع داده شود.

 انتهای پیام /

مخالفت کمیسیون امنیت ملی با طرح تخفیف کاهش مجازات محکومان مواد مخدر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار