طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس برای با محوریت مبارزه با اراذل و اوباش و شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در نیشابور اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد  سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در اجرای این طرح پلیس شهرستان نیشابور در یک اقدام قاطع و ضربتی تعداد شش نفر از اراذل و اوباش متواری رادستگیر کرد.

وی افزود:ماموران دایره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت عمومی با کمک ماموران تجسس کلانتری ۱۲ جمهوری پس از یک ماه رد زنی اطلاعاتی و پلیسی متوجه حضور تعداد چهار نفر از اراذل و اوباش متواری در یک منزل در یکی از روستا‌های بخش مرکزی شدند که بلافاصله با هماهنگی قضایی به آدرس مربوطه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:ماموران در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی هر چهار نفر آنان رادستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی انواع سلاح سرد کشف و ضبط گردید.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد:هم چنین در یک عملیات دیگر دو نفر دیگر از اراذل و اوباش متواری نیز دستگیر شدند.

وی افزود:افراد دستگیر شده همگی دارای سوابق متعددی در زمینه چاقوکشی، نزاع، مزاحمت و .. بوده و از سوی مرجع قضایی تحت تعقیب بودند که با قرار صادره روانه زندان شدند.


دستگیری ۳۵ خرده فروش و سارق

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور پلیس شهرستان نیشابور از دستگیری ۳۵ خرده فروش و سارق خبر داد گفت: در این طرح یک روزه ماموران دایره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ردزنی‌های پلیسی و اطلاعاتی با همکاری ماموران پلیس امنیت، آگاهی، یگان امداد و کلانتری‌های درون شهری در یک اقدام عملیاتی و ضربتی ۲۸ خرده فروش و هفت سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ مختاری با اشاره به کشف ۲ کیلو و ۶۹۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح تصریح کرد: افراد سارق در بازجوئی‌های علمی پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت‌ها اعتراف کردند.

وی گفت: توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباش سابقه دار متواری که دارای سوابق متعددی در زمینه چاقو کشی، اخلال در نظم و امنیت، نزاع و ... از دیگر نتایج این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام//م. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.