مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گفت : هم اکنون ۸۵ تا 100 گروه جهادی دانشجویی در طرح اردوهای جهادی بسیج در مناطق مختلف استان فعالیت می کنند.

فعالیت 100 گروه بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عبد اله شادی در نشست خبری افزود : در این طرح بیش از ۲ هزار دانشجو به مناطق فعالیت 100 گروه بسیج دانشجویی در اردوهای جهادی آذربایجان شرقی محروم اعزام می شوند که در میان آنها ۲۰ گروه پزشکی ،دندانپزشکی و دامپزشکی هم برای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم در نظرگرفته شده است.
وی با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی ۸ سال است در استان شروع شده خاطرنشان کرد : شعار امسال اردوهای جهادی ، خدمت صادقانه و بی منت به مردم است که رویکرد عمرانی ،آموزشی ، علمی ،فرهنگی ، اجتماعی و توانمند سازی دارد.
مسئول بسیج دانشجویی استان تصریح کرد :  تاکنون 72خانه محروم درمناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در اردوهای جهادی ساخته شده و با برنامه ریزی های انجام گرفته ۵۰ خانه محروم هم امسال در این مناطق احداث خواهد شد.
شادی همچنین با اشاره به اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت : هفته گذشته ستاد اربعین در تبریز تشکیل شد و ۱۴۰۰ نفر دانشجو در قالب ۲۰ کاروان به مناطق زیارتی عراق اعزام کردیم و تلاش می کنیم امسال این تعداد را به ۳ تا ۴ برابر افزایش دهیم تا دانشجویان زیادی از این فضای معنوی بهره مند شوند.

انتهای پیام/خ

تاکنون 72 خانه محروم در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.