مرحله نهایی بیست و دومین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت با حضور هزار نفر در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدمهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت در شیراز گفت: این مسابقات ۲۵ تا ۲۸ تیرماه امسال با حضور ۱۰۰۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: این مسابقات میان دانشجویان، اساتید و کارمندان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، که بیش از یک هزار نفر از برگزیدگان این جشنواره در ۳۸ رشته و در هشت بخش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


بحرالعلوم با بیان اینکه بیشترین استقبال دانشجویان از رشته معارف قرآن و اهل بیت بود، افزود: بیش از ۴۰ هزار نفر در این بخش شرکت کردند.


رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: در این جشنواره از ۵ دانشگاه علوم پزشکی که بیشترین فعالیت قرآنی را داشته اند تقدیر می‌شود.


وی با اشاره به حضور ۳۶ داور ملی در این جشنواره ادامه داد: از ۱۵ نفر دانشجویی که در جشنواره ملی دانشجویان پارسال برای وزارت بهداشت رتبه کسب کرده اند تقدیر می‌شود.


بحرالعلوم با اشاره به برگزاری ۳ مراسم اختتامیه برای این جشنواره اضافه کرد: مراسم محفل انس با قرآن در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور شرکت کنندگان و میهمانان جشنواره برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره قرآنی وزارت بهداشت با حضور 36 داور ملی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار