سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:به دنبال جذب دو بازیکن خوب خارجی هستیم که می‌تواند تیم ما را در شرایط بهتری قرار دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از فصل با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشحالم که خودم را در کنار شما می‌بینم و تصاویر زیبایی را از فولاد مبارکه و پیشرفت باشگاه سپاهان در این نمایشگاه دیدم.

وی افزود: خوشحالم که بچه‌های خوب که آینده ما را رقم می‌زنند در کنار خود داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد عملکرد این تیم در نقل انتقالات گفت: اوضاع خوب است و روز به روز بهتر می‌شود؛ در کنار 5 بازیکن باکیفیت که از لیگ اضافه کرده‌ایم و به خوبی تمرین کرده‌اند و آمادگی خوبی دارند، به دنبال جذب دو بازیکن خوب خارجی هستیم که می‌تواند تیم ما را در شرایط بهتری قرار دهد.

وی ادامه داد: با اضافه شدن این بازیکنان شرایط تیم سپاهان بهتر هم خواهد شد و می‌توانیم با اضافه شدن آن‌ها دوشادوش دیگر تیم‌ها رقابت کنیم.

کرانچار در مورد جذب مدافع برزیلی عنوان کرد: او بازیکنی است که تجربه زیبایی را دارد و سابقه حضور در اروپا را داشته است و امیدوارم در کنار دیگر مدافعان ما بتواند به یکی از ارکان ما تبدیل شده و بتواند جایگزین خوبی برای شجاع‌ خلیل‌زاده شود.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که مفهوم بازی رو به جلو مربوط به ما می‌شود تغییری در تاکتیکمان نداریم؛ باید همان طور که رو به جلو حرکت می‌کنیم، نباید از دفاع غافل شویم و بازیکنان ملی‌پوش خوبی را جذب کرده‌ایم و قصد داریم دو بازیکن بین‌المللی دیگر را اضافه کنیم تا بتوانیم شانه به شانه رقبا رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد مصدومیت سعید آقایی بیان کرد: وضعیت مصدومیت او حاد نیست اما هنوز تصاویر MRI  او به دست ما نرسیده اما آسیب خاصی به او نرسیده است و امیدوارم ظرف چند روز آینده به تمرینات اضافه شود.

وی در ادامه مطرح کرد: از نحوه خرید بازیکنان راضی هستم و برخورد حرفه‌ای و خوبی دارند و در مسابقات تدارکاتی خواسته‌های من را اجرا کرده‌اند به جز امر گل‌زنی که امیدوارم با اضافه شدن بازیکن بین‌المللی در این راستا بهتر شویم.

کرانچار در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد رفتن جباروف و عدم جذب یک بازیکن پلی‌میکر و طراح در میانه میدان، تصریح کرد: طبیعتاً ما هم متوجه این نقص شده‌ایم و با رفتن جباروف به دنبال جایگزین این بازیکن بوده‌ایم و امیدواریم تا چند روز آینده یک بازیکن خوب در این پست جذب کنیم تا به همراه جذب یک مهاجم خارجی در کنار ساسان انصاری مشکل گل‌زنی ما هم با ایجاد شانس‌های زیاد گل‌زنی حل شود.

وی تأکید کرد: نبودن ساسان انصاری در دو هفته اول ناتوانی برای ما ایجاد می‌کند اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جایگزین او باشند و از همین رو به دنبال جذب یک بازیکن گل‌زن شش دانگ هستیم تا در صورت نبودن هر کدام از مهاجمان بتوانیم جایگزین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: مسعود حسن‌زاده از قبل مصدومیت داشته و نیاز به زمان دارد، با توجه به اینکه رباط صلیبی‌اش پاره شده بود حداقل تا نیم فصل او را در اختیار نداریم اما بازیکنان خوبی مثل جلال علی‌محمدی، مهرداد محمدی و رضا میرزایی را داریم که در کنار ساسان انصاری می‌توانند در خط حمله به ما کمک کنند.

وی اظهار کرد: هنوز یک جای خالی داریم که از فوتبال داخلی بتوانیم جذب کنیم و اگر بازیکن خوبی باشد حتماً از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

کرانچار ادامه داد: نمایندگان باشگاه با نماینده مروان حسین وارد مذاکره شده‌اند اما مشکلی که با لیگ عراق داریم این است که تا یکی دو هفته از شروع لیگ ما لیگ عراق به طول می‌انجامد؛ تنها این بازیکن جزو گزینه‌های ما نیست و با بازیکنان دیگری نیز مذاکراتی داشته‌ایم.

وی در ادامه تصریح کرد:  شیوه بازی که من مدنظر دارم و تمرینات را بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنم این است که توپ را به روی زمین بیاوریم و از دروازه خودمان بازی را آغاز کنیم؛ اما گاهی اوقات هم شرایطی به وجود می‌آید که تیم حریف فشار زیادی را می‌آورد و مجبور می‌شویم که به بازی بلند رو بیاریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد آمدن پسرش به سپاهان نیز گفت: نیکو حدود 6 ماه پیش رباط صلیبی پاره کرد اما به تازگی شروع به بازی کردن برای تیمش کرده است و آن که در آینده برای چه تیمی بازی کند به اختیار خودش است و او الآن 32 سال سن دارد.

وی در ادامه مطرح کرد: در دوره آماده‌سازی پیش از فصل به دلیل فشاری که در بدن‌سازی به بازیکنان وارد می‌شود، نتایجی که در اردوهای آماده‌سازی به دست می‌آید ملاک نیست و امیدوارم در آینده با جذب بازیکنان بین‌المللی بتوانیم پشتیبانی خوبی داشته باشیم.

کرانچار در ادامه با درخواست از هواداران سپاهان برای حمایت از این تیم اذعان کرد: در گذشته که در سپاهان بوده‌ام همیشه هواداران یار دوازدهم ما بوده‌اند و امیدوارم در فصل پیش‌رو نیز ما را از حمایت‌های خود دریغ نکنند.

وی در پایان در مورد وضعیت مهدی شریفی خاطرنشان ساخت: تا جایی که مطلع هستم این بازیکن تحت قرارداد سپاهان بوده و برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته است و با اتمام خدمت‌اش باید به سپاهان بیاید که من هم حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده‌ام که با آمدنش خون تازه‌ای را به تیم تزریق کند.

 

انتهای پیام/م

 

به دنبال جذب جایگزین بازیکن طراح هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.